MARKAS LUČINAS IR NELLI ORLOVSKAJA „FENOTIPOLOGINIS VERSLO RENTGENAS: KAIP KOMPETETINGAI PASIRINKTI DARBUOTOJUS IR VERSLO PARTNERIUS, KURIE JUMS UŽDIRBS PELNĄ?”

MARKAS LUČINAS IR NELLI ORLOVSKAJA
"FENOTIPOLOGINIS VERSLO RENTGENAS: KAIP KOMPETETINGAI PASIRINKTI DARBUOTOJUS IR VERSLO PARTNERIUS, KURIE JUMS UŽDIRBS PELNĄ?"

Nusipirkote blogą darbuotoją už gerą atlyginimą ar nepatikimą verslo partnerį/-ę už daug akcijų?
Fenotipologija leis Jums pamatyti galimas problemas, kurias Jums atneš konkretus asmuo, dar prieš tai kol šis asmuo atvyks dirbti Jums ar pasiūlys verslo bendradarbiavimą!

Nemokama fenotipologinė analizė

    Ar norėtumėte užsisakyti seminarą savo verslo klubui, verslo bendruomenei, savo įmonių grupės vadovų grupei ar Jums asmeniškai?
    Išbandykite fenotipinę analizę (sužinokite apie savo ar darbuotojo, ar verslo partnerio charakterį) susitikimo per ZOOM metu nemokamai.
    Analizę atlieka fenotipologijos populiarintojas Giedrius Švetkauskas.

    P.S. Jums nereikia siųsti savo ar kito analizuojamo žmogaus nuotraukos, Jūsų charakterio analizė bus atlikta susitikimo metu per ZOOM (kito asmens nuotrauką galėsite parodyti susitikimo metu).

    Kam skirtas šis seminaras ir kokie jo tikslai?

    SEMINARAS SKIRTAS

    • įmonių savininkams ir įmonių vadovams:

    1. seminarą užsako verslo klubai, verslo bendruomenės (prekybos rūmai ir kt.), taip pat tam pačiam holdingui priklausančių įmonių vadovai;
    2. seminaras taip pat surengiamas asmeniškai ir vienam įmonės savininkui (-ei), taip pat vienam įmonės vadovui (-ei).

    SEMINARO TIKSLAI

    • supažindinti įmonių savininkus (-es) ir įmonių vadovus (-es) su kompetentingu požiūriu į verslo partnerių ir VIP personalo ir/ar linijos darbuotojų atranką;
    • seminaro dalyviams perduoti kai kuriuos autorinės asmens identifikavimo technologijos elementus – profesionalų įrankį – fenotipologiją, kad padėti efektyviau suformuoti tinkamą komandą ir padidinti įmonės pelną;
    • padėti sumažinti klaidų, kurias savininkai (-ės) daro rinkdamiesi verslo partnerius (-es), VIP vadovus (-es) ir samdydami darbuotojus (-as) iš karto pritaikant fenotipologijos žinias.

    Problemos darbo rinkoje ir galimi sprendimai

    TEMOS AKTUALUMAS

    Problemos darbo rinkoje:

    I. Nelojalus ir dažnai tingus jaunimas:

    • Darbuotojų trūkumas ekonomikoje laikomas viena iš pagrindinių 2024-ųjų ir vėlesnių metų problemų. Darbuotojų trūkumo darbo rinkoje priežastis pirmiausia yra 90-ųjų demografinė skylė.
    • Darbo vietos, darbo santykiai, nelygybė – trys pagrindinės darbo rinkos problemos ir, žinoma, jų yra daugiau: demografija, socialinė apsauga, migracija, žalioji ekonomika.
    • Jaunoji karta, ypač IT srityje, rodo polinkį į hedonizmą ir renkasi darbą, kad jis būtų malonus. Jie ieško darbo, kuris sutaptų su jų naujomis prasmėmis, pomėgiais ir leistų būti kūrybingiems, gauti greitų rezultatų ir pasitenkinimo iš atliktų užduočių. Dažnai tokie specialistai yra orientuoti į lankstumą ir laisvę, bei vengia ilgalaikių įsipareigojimų vienai įmonei. Jie mieliau keičia darbą, dalyvauja startuoliuose ir projektuose, kur gali greitai pamatyti savo pastangų rezultatus.

    II. Laiko ir pinigų švaistymas renkantis netinkamus ar tingius darbuotojus ir verslo partnerius:

    Kodėl įmonių savininkai (-ės), vadovai (-ės) ar personalo specialistai (-ės) renkasi netinkamus ar tingius darbuotojus (-as) ar nepatikimus verslo partnerius (-es)?

    1. Jie neturi patikimų, paprastų ir greitų įrankių atrinkti ir identifikuoti kandidato elgesį;
    2. formalus požiūris į darbą (HR specialisto mentalitetas = samdinio mentalitetas: svarbu gauti atlyginimą, o visa kita - neįdomu, t.y., personalo vadovui (-ei) nerūpi įmonės pelnas);
    3. tiesiog tingėjimas;
    4. intuicijos ir talento stoka pas personalo vadovą / -ę (jo(-s) savybės neatitinka užimamų pareigų);
    5. Pakankamas kandidatų sąmoningumas ir patirtis „kaip parduoti save įmonei“ klausimais (gebėjimas pergudrauti personalo vadovą (-ę)).

    Sprendimas:

    1. kitokio, efektyvesnio požiūrio pažinimas samdant darbuotojus ar renkantis verslo partnerius;
    2. konkretūs sprendimai ir rekomendacijos, kaip motyvuoti Z kartos jaunuolius darbe, kaip sumažinti personalo rotaciją, kaip panaudoti papildomus nematerialius išteklius įmonės darbui optimizuoti;
    3. susipažinimas su fenotipologijos technologija;
    4. Konkrečių asmenų, kuriuos seminaro dalyviai norės pažinti, charakterių nustatymas ir patarimai, kaip juos kompetentingai „eksploatuoti“.

    Kas veda seminarą?

    EKSPERTAI

    Markas Lučinas

    „Fenotipologijos“ technologijos autorius ir patento jai turėtojas bei autorinių „Stipraus mąstymo“ technologijos algoritmų sukūrėjas

    "Fenotipologija"

    Itin greitas žmonių ir kitų žinduolių elgesio tipavimo algoritmas. Fenotipologija pagrįsta sąryšio tarp genetiškai nulemtų individualių fiziologinių biologinio objekto savybių, pasireiškiančių jo fenotipe identifikacija ir elgesio reakcijų numatymu bei charakterio aprašymu.

    Patentas

    Patento tekstas EN >>

    Patento tekstas RU >>

    Taikymo sritys:

    1. Žmonės: švietimas ir profesinis orientavimas (įskaitant vaikus), personalo saugumas ir pajėgios komandos formavimas, tarpusavio santykiai, rinkodara, taip pat socialinio ir politinio valdymo strategijos.
    2. Gyvūnai: perspektyviausių gyvūnų atranka siekiant gauti papildomo pelno žemės ūkyje. Naminių gyvūnėlių parinkimas pagal jų išvaizdą, siekiant papildyti savininką ir (arba) jų profesinio naudojimo sritį.

    "Stiprus mąstymas"

    Algoritmas, leidžiantis greitai išspręsti bet kokias sudėtingas verslo, technologijų ir visuomenės problemas.

    Taikymo sritys:

    Naujų startuolių kūrimas ir esamų konkurencingumo sustiprinimas, verslo procesų kūrimas ir stiprinimas atrandant paslėptus išteklius, įskaitant organizacinius ir (arba) techninius ir (arba) technologinius ir (arba) rinkodaros ir (arba) socialinius išteklius. Įvairių novatoriškų patentuojamų produktų, įskaitant IT produktus, kūrimas.

    Plačiau >>

    Nelli Orlovskaja

    Fenotipologijos technologijos bendraautorė ir diversijų analitikė

    Verslo auditas

    Nelli Orlovskaja, verslo tandeme su Marku Lučinu, teikia verslo klientams aukštos kvalifikacijos paslaugas sprendžiant organizacines, rinkodaros, technines ir personalo problemas (pavyzdžiui, kaip sustabdyti vagystes įmonėje, kaip sustabdyti priešiškumą tarp skyrių, kaip sustabdyti intrigas, kaip grakščiai atleisti žmogų ir pan. Nelli darbas - nuolat reikalaujantis naujoviškų sprendimų).

    Personalo auditas

    Atliekant personalo auditą įmonėse su fenotipologijos autoriumi Marku Lučinu, Nelli Orlovskaja funkcija yra kandidatų interviavimas („verslo tardymas“), tai yra išgauti informaciją iš žmonių, kad nepakenktų ir tai daryti subtiliai ir protingai (tuo metu Marko Lučino funkcija - sukūrti fenotipploginį asmens portretą ir užduoti provokuojančius klausimus, padedančius žmogui „atsiverti“.
    Nelli taip pat yra TRIZ (išradingo problemų sprendimo teorijos) ekspertė.

    Plačiau >>

    Seminaro temos ir galimi sprendimai

    SEMINARO PROGRAMA

    I. Fenotipologijos technologijos efektyvumo ir unikalumo demonstravimas, naudojant vaidmenų žaidimą, dalyvaujant seminaro dalyviams:

    „Verslo partneriais pasirenkame žmones, kurie garantuotai atneš mums pelno. Kaip tai daroma“.

    II. Autorinių žmogiškųjų išteklių standartų perdavimas ir unikalios kompetencijos bei patirties demonstravimas:

    Ką turi žinoti verslo savininkas (-ė):

    • verslo partnerio (-ės) pajėgumų kokybės lygis;
    • ar verslo partnerio (-ės) dėmesio centre yra tik asmeninė nauda ar ir įmonės klestėjimas;
    • menamą verslo partnerio (-ės) lojalumą būsimame bendradarbiavimo procese;
    • kita... (papildoma informacija, kurią galima sužinoti dalyvaujant kituose seminaruose).

    • esamo / būsimo generalinio direktoriaus (-ės) veiklumo (darbingumo) kokybės lygis;
    generalinio direktoriaus (-ės) suinteresuotum tik asmenine ar ir įmonės nauda?
    • menamas mentalinis generalinio direktoriaus (-ės) valdymo stilius tarpasmeniniuose santykiuose su komanda;
    • kita... (papildoma informacija, kurią galima sužinoti dalyvaujant kituose seminaruose).

    • esamo / būsimo pardavimų direktoriaus (-ės) kompetencijos lygis ir kokybė;
    • pardavimų direktoriaus (-ės) suinteresuotum tik asmenine ar ir įmonės nauda?
    • lojalumo potencialas ir saugumo priemonių pasirinkimas pardavimų direktoriaus (-ės) darbui kontroliuoti;
    • motyvacinių priemonių parinkimas;
    • kita... (papildoma informacija, kurią galima sužinoti dalyvaujant kituose seminaruose).

    • esamo / būsimo personalo vadovo (-ės) gebėjimų lygis ir kokybė;
    • profesinis lygis ne tik atrankos, bet ir personalo valdymo politikos srityje;
    • gebėjimas pažvelgti į personalą ir atskirus darbuotojus ne psichologo ar psichoanalitiko, o pragmatiško vadovo ar savininko akimis;
    • galimybė atrinkti kandidatus remiantis principu „šis darbuotojas galės arba negalės užtikrinti įmonei pelno augimo“;
    • sisteminio ir struktūruoto mąstymo lygis;
    • aktyvumo ir kūrybiškumo lygis arba polinkis į biurokratinį darbo stilių;
    • gebėjimas kurti motyvacines priemones;
    • kita... (papildoma informacija, kurią galima sužinoti dalyvaujant kituose seminaruose).

    esamo / būsimo IT specialisto (-ės) ir IT vadovo (-ės) gebėjimų lygis ir kokybė;
    IT specialisto (-ės) ir IT vadovo (-ės) suinteresuotumas tik asmenine ar ir įmonės nauda?
    • lojalumo potencialas ir konkrečių saugumo priemonių pasirinkimas IT specialistų ir IT vadovų darbui kontroliuoti;
    • motyvacinių priemonių parinkimas;
    • kita... (papildoma informacija, kurią galima sužinoti dalyvaujant kituose seminaruose).

    • šioms pareigoms taikomą asmens gebėjimų kokybės lygį;
    • bet kurio kito įmonės VIP’o suinteresuotumas tik asmenine ar ir įmonės nauda?
    • menamas mentalinis valdymo stilius ir tarpasmeniniai santykiai su komanda;
    • kita... (papildoma informacija, kurią galima sužinoti dalyvaujant kituose seminaruose).

    • konkretūs sprendimai ir rekomendacijos, kaip motyvuoti Z kartos jaunuolius darbe.

    III. Kai kurių fenotipologijos technologijos elementų perdavimas seminaro dalyviams:

    „Kaip padidinti pelną sumažinant kai kurias klaidas, susijusias su žmonių charakterių įvertinimu, verslo partnerių ir darbuotojų pasirinkimo procese?

    • „medžiotojo - aprūpintojo“ identifikavimas: kaip atsirinkti tokius darbuotojus ir verslo partnerius, kurie mielai užkariaus naujas rinkas ir net išjudins savininką naujiems pokyčiams, o tuo pačiu tokių darbuotojų nereikės “stumti”, t.y. jie patys rodys iniciatyvą.
    • diplomato atpažinimas: 1) Kaip rasti žmogų, kuris dėl diplomatijos gebėjimų neišgąsdins klientų ir negąsdins konkurentų? 2) Kaip rasti žmogų, kuris būtų puiki įmonės vizitinė kortelė, puikus diplomatas ir derybininkas?
    • iniciatyvos identifikavimas: kaip žmogus su iniciatyvumo savybe gali atnešti Jums pelno?
    • konservatyvumo identifikavimas: kaip žmogus su konservatyvumo savybe gali atnešti Jums pelno?
    • atsparumo stresui nustatymas, tai yra žmonės su genetine vharakterio savybe, kuriems nereikia papildomai mokėti už darbą stresinėmis sąlygomis.
    • žmonių, galinčių valdyti dideles žmonių grupes ir didelius objektus, identifikavimas. Kaip rasti ir pasirinkti tokį žmogų?

    „Jei atrenkamas asmuo, turintis tinkamus charakterio duomenis, jam (jai) papildomai mokėti nereikia, kadangi jis (ji) pats (-i) atliks papildomus darbus, už tuos pačius pinigus, be jokios papildomos motyvacijos, nes yra tinkamai pasirinktas.
    - Markas Lučinas -

    N.B. Visas fenotipologijos studijų kursas trunka 5 dienas.

    IV. Trumpos personalo konsultacijos

    Dalyviai atsineša savo problemiškų pavaldinių ar verslo partnerių, apie kuriuos nori sužinoti daugiau, nuotraukas:

    • iš bendro nuotraukų skaičiaus atrenkami 5 žmonės;
    • sutikus šių nuotraukų savininkams, nuotraukos rodomos dideliame ekrane, kad visa grupė aiškiai matytų, kokio asmens fenotipologinė analizė yra atliekama;
    • trumpa ekspres analizė (iki 5 min.) apie konkretų asmens tinkamumą užimamoms pareigoms;
    • trumpos rekomendacijos, susijusios su konkrečiu analizuojamu asmeniu;
    • nuotraukų savininkų klausimai ir fenotipologijos autoriaus-pranešėjo atsakymai į juos.

    V. Atsakymai į dalyvių klausimus.

    VI. Seminaro dalyviams pageidaujant, galimos individualios išsamios mokamos konsultacijos.

    SEMINARO NAUDA

    Dalyviai:

    • gaus kelis asmens charakterio identifikavimo įrankius;
    • gebės sumažinti klaidų skaičių renkantis personalą ar verslo partnerius;
    • išplėsti savo supratimą, kaip protingai atrinkti verslo partnerius ir darbuotojus, kad jie atneštų jiems (seminaro dalyviams) pelną, o ne nuostolius;
    • susitiks su labai įdomiais seminaro vedėjais;
    • gaus potencialią tolesnio individualaus verslo ir abipusiai naudingo bendradarbiavimo įvairiose veiklos srityse perspektyvą;
    • labai įdomiai praleis laiką.

    Svarbu!

    Nuotraukos, vaizdo įrašai, garso įrenginiai ir seminaro kopijavimas su jų pagalba draudžiamas!

    Organizacinė informacija

    APIE RENGINĮ

    • trukmė: 3 - 4 val.
    • pagrindinė kalba: rusų su sinchroniniu (per ausines) vertimu į lietuvių k.
    • renginio vieta: pasirenka seminaro užsakovas.
    • seminaro, atvykimo ir apgyvendinimo kaina: susitariama individualiai.

    Kiti seminarai ir konsultacijos

    PILNAS FENOTIPOLOGIJOS MOKYMO KURSAS

    Plačiau >>

    "STIPRAUS MĄSTYMO" TECHNOLOGIJOS MOKYMO KURSAS

    Plačiau >>

    SEMINARAS "SAUGUMAS PERSONALO SRITYJE"

    Plačiau >>

    PERSONALO ATRANKOS IR AUDITO KONSULTACIJOS

    Plačiau >>

    KONSULTACIJOS ASMENINIAIS KLAUSIMAIS

    Plačiau >>

      Informacija apie renginį

      Data: derinama individualiai. Susisiekite dabar!

      Organizatorius

      Giedrius Švetkauskas
      37064163055
      Turite klausimų? Klauskite Giedriaus!
      organizer