MARKAS LUČINAS IR NELLI ORLOVSKAJA
"FENOTIPOLOGIJA MOKYTOJAMS"
Siekiate prisidėti prie didelio išsilavinusių ir galingų jaunų žmonių potencialo ugdymo Lietuvoje?
Nupirkite fenotipologijos kursus mokytojams!
KURSAS SKIRTAS
• pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo valstybinių ir privačių mokyklų mokytojams.
TIKSLAI
• Suteikti mokytojams pranašumą dirbant su vaikais ir tėvais, kad būtų galima greičiau ir lengviau rasti individualų komunikacijos būdą su kiekvienu vaiku.
• Suteikti mokytojams moksliškai pagrįstas priemones, kuriomis jie galėtų atkreipti tėvų dėmesį į savo vaikų prigimties niuansus ir ypatybes.
• Padėti mokytojams suprasti, kaip pateikti mokymosi medžiagą, kad kiekvienas vaikas galėtų ją suvokti.
Sąvokų ir technologijos apibrėžimas:
• Genetika (iš graikų kalbos - γενητως — atsirandantis iš kažko) - kintamumo ir paveldimumo dėsnių mokslas.
• Genetikos poskyriai: klasikinė, populiacinė, archeogenetika, molekulinė, genomika, teisminė-medicininė, kriminalistinė, biocheminė, žmonių, gyvūnų, augalų, mikroorganizmų, biometrinė, aplinkos, fiziologinė, evoliucinė ir kt. genetika…
• Populiacija (iš graikų kalbos populatio - gyventojų) - tų pačių rūšių organizmų, kurie ilgą laiką gyvena toje pačioje vietovėje, visuma. Šis terminas vartojamas įvairiuose biologijos, etologijos, demografijos, medicinos, psichometrijos ir psichotipijos skyriuose.
• Fenotipologija (mokslas) - mokslinė kryptis, nustatanti organizmo fiziologinių savybių psichofiziologinį poveikį charakterio formavimuisi. Ji taip pat koreliuoja fenotipo metrinių parametrų pokyčius su vėlesniais fiziologijos, psichofiziologijos pokyčiais ir šių koreliacijų įtaka gyvų organizmų (ypač žinduolių ir žmonių) elgesiui.
• Fenotipologija (technologija) - tai pagreitintos blic diagnostikos sistema - fiziologinių požymių, kuriuos nustato genetika, diagnostika ir tolesnis labai išsivysčiusių biologinių objektų, įskaitant žmones, elgesio numatymas pagal jų fenotipus (genetikos išorines apraiškas), o taip pat - asmens identifikavimo metodas.
• Fenotipas - tai išorinis aplinkos veikiamo viso (ir/arba dalies) biologinio objekto (ląstelės, vieno organo, organų rinkinio, viso organizmo) genetikos pasireiškimas (išvaizda). Fenotipo sąvoka apima visus genetinius objektus, tiek gyvus, tiek jų liekanas, tiek paprastus organizmus, tokius kaip bakterijos, o taip pat ir augalus, ir gyvūnus, ir žmones. • Ribotame šio seminaro kontekste nagrinėjamos žmogaus fenotipo, kaklo ir veido dalys. Specialiuose ir išplėstiniuose seminaruose papildomai pristatomos tokios temos kaip galvos, eisenos, gestų, juoko, žvilgsnio, grafologijos elementai, taip pat maniakiškumo samprata, prigimtis ir panaudojimas.
• Fenotipologija, kaip ir bet kuri technologija, remiasi griežtai moksliniais pagrindais, taip pat keliais aiškiai nuosekliais etapais, užtikrinančiais rezultatus.
• Fenotipologiją, kaip ir bet kokią technologiją, gali įsisavinti ir atkurti bet kuris paprastas vidutinių gabumų vartotojas (su sąlyga, kad asmuo skiria tam tikrą dėmesį įsisavinimui ir treniruojasi)
PROGRAMA
Technologijos autoriai pasilieka sau teisę sukeisti seminaro temų eigą mokymo metu, t.y. mokyti tokia tvarka, kokia reikalinga tinkamai perteikti medžiagą konkrečiai grupei.
• Kuo skiriasi mokslu paremta fenotipologija nuo kitų tipologijų, įskaitant ezoterines, pseudomokslines ar šarlatanių?
• Fenotipologijos išskirtinumo ir veiksmingumo garantija.
• Keturi principiniai nuoseklūs fenotipologijos technologijos pamatiniai etapai.
• Fenotipo bruožų derinimo principas identifikuojant charakterį.
• Kompensaciniai gynybiniai mechanizmai pas žmones, turinčius skirtingus genetinius psichofiziologinius duomenis.
• Fiziologinių ir psichologinių adaptacinių reakcijų susidarymo priežastys, jų reikšmė ir pavojai.
• Dominuojančios genetikos požymiai - kaip atrodo gimę su šiais genais.
• Šių mechanizmų panaudojimas ugdymo ir švietimo srityse.
• Agresijos prevencijos technologija hiperdominantiniams ir hipodominantiniams vaikams.
• Įgimto polinkio padidintam jautrumui diagnostika.
• Kokias rekomendacijas mokytojas gali duoti labai jautrių vaikų tėvams. Ko tėvai neturėtų daryti su tokiais vaikais.
• Genetinis pedantiškumas, polinkis į tvarkingumą.
• Vaikų su silpnai išreikštu genetiniu pedantiškumu fenotipas, fiziologija ir suvokimo ypatybės.
• Vaikų, turinčių sumažintą ar padidintą įgimtą pedantiškumą bei tikslumą, motyvacija bei “kabliukai ir paslaptys” jų mokymo procese. Mokytojų rekomendacijos tėvams.
• Nervų sistemos rodikliai. Vaikas „detonatorius“. Prevencijos ir saugos priemonės. Ką reikia paaiškinti tėvams.
• Genetinės “Chliavos” požymių diagnostika.
• “Chaliava” - blogai ar gerai?
• Ką daryti, jei vaikas turi genetinį polinkį į „Chaliavą“?
• Ką “Chaliava” gali duoti žmogaus gyvenimui?
• Karjeros patarimai vaikams, turiniems polinkį į “Chaliavą”.
• Kaip nustatyti, ar vaiko fenotipe išreikštas ryžtingumas ir charakterio tvirtumas?
• Su kokiu negatyvu vaikas gali susidurti gyvenime, jei charakteryje ir atitinkamai jo fenotipe nėra išreikšto ryžtingumo.
• Patarimai, kaip vystyti ryžtingumą ir charakterio tvirtumą.
• Treniruotė: dviejų, trijų ar didesnio kiekio fenotipo savybių deriniai. Kvalifikacijos didinimas diagnozuojant charakterį.
• Rekomendacijos, kaip efektyviai šalinti susikaupusį stresą.
• Motyvacinės paslaptys, susijusios su užsispyrusiais ar “probleminiais” vaikais.
• Psichologinės technikos, leidžiančios vaikui tapti labiau pasitikinčiu ir ištikimu mokytojui.
• Genetinių elgesio reakcijų diagnozavimas: Marko Lučino fenotipologinė mokinių, pagal pateiktas nuotraukas, blic diagnostika.
• Atsakymai į klausimus.
KURSO NAUDA
Fenotipologijos žinios:
• padės mokytojams pašalinti daugumos konfliktų tarp mokytojų ir vaikų priežastis,
• „apginkluos“ mokytojus vertingomis žiniomis, todėl jie bus stipresni ir ramesni,
• padės mokytojams lengviau ir paprasčiau nukreipti mokinius į pozityvą,
• išaugins mokytojų autoritetą mokinių ir tėvų akyse,
• išaugins mokytojo savivertę,
• suteiks aiškų įgimto, genetinio, taip pat sukaupto vaikų ir tėvų potencialo mątymą (suvokimą),
• optimizuos mokytojo - mokinio santykius ir patį mokymo procesą,
• suteiks moderniausių žinių biologijos, fiziologijos, refleksologijos ir psichofiziologijos srityse,
• suteiks greitą ir tikslią vaiko galimų sugebėjimų ir talentų analizę,
• padės kompetentingai ir be klaidų įvertinti, kaip tinkamai motyvuoti vaiką,
• taps priemone racionaliai ir harmoningai vaiko vystymosi krypčiai nustatyti, pagal jo fiziologines ir psichologines savybes.
INFORMACIJA APIE RENGINĮ
• renginio vieta: užsakovo mokyklos patalpos,
• trukmė: 1 diena,
• renginio pradžia: nuo 9.30 val.
• renginio pabaiga: 18.00 val.
• kalba: rusų k. (esant poreikiui teikiama sinchroninio vertimo į lietuvių k. paslauga).
N.B. Fenotipologija – autorinė Marko Lučino sukurta technologija, turinti tarptautinę patentinę apsaugą.
• siekdamas dalyvauti seminare, kiekvienas dalyvis seminaro pradžioje pasirašo licencinę sutartį, kuria M.Lučinas perduoda fenotipologijos technologiją seminaro dalyviui naudoti tik asmeniniams ir komerciniams poreikiams, t.y.:
– be teisės gauti iš šios technologijos komercinę naudą,
– be teisės perduoti technologiją (be teisės mokyti) tretiesiems asmenims,
– be teisės daryti žalą kitiems asmenims naudojant šią technologiją.
N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.
Suteikiamos priemonės užsirašymui.
ATSILIEPIMAI
“Be galo įdomus kursas. Informacija pateikiama žaismingai, įdomiai, originaliai – Markas tikrai puikiai tai daro. Nuobodu tikrai nebuvo! Ši technologija tikrai veikia – pasitikrinau žmonėse, kuriuos gerai pažįstu."
“Seminare gautos žinios padeda daug geriau pažinti žmones. Tai, ką anksčiau jausdavau instinktyviai, tapo paremta žiniomis. Tokiu būdu galiu žymiai geriau iš anksto nuspėti būsimą žmonių elgseną. Kasdieniame darbe su žmonėmis tai yra nepamainoma pagalba.”
“Seminaras pranoko lūkesčius ir žinios įgytos universalios bei pritaikomos bet kurioje srityje.”
“Charizmatiškas lektorius, Lietuvos mąstu išskirtinė tema, kuri yra labai aktuali šiandien”.