MARKAS LUČINAS IR NELLI ORLOVSKAJA „BE KAUKĖS: PRANAŠUMAS PARDUODANT”

MARKAS LUČINAS IR NELLI ORLOVSKAJA
"BE KAUKĖS: PRANAŠUMAS PARDUODANT"

Klientai dažnai priešinasi ir Jūs nevaldote situacijos?
Įsisavinkite fenotipologines įtakojimo technikas ir 70% greičiau užbaikite pardavimą!

KURSAS SKIRTAS

• pardavimų vadovams ir pardavimų skyriaus darbuotojams,
• tinklinės rinkodaros atstovams.

KURSO TIKSLAS

• išmokyti atpažinti klientų prigimtinius charakterio bruožus (naudojant Marko Lučino fenotipologiją) ir nebedaryti elementarių klaidų parduodant,
• išmokyti veiksmingų pardavimo technikų, veikiančių klientą refleksų lygmenyje.

PROGRAMA

Fenotipologijos metodika - kliento analizė

• valia - kertinis akmuo derybose;
• kompensaciniai žmonių su silpna valia elgesio mechanizmai;
• pirkėjai, kurie genetiškai užprogramuoti staigiam ir stipriam pasipriešinimui esant bet kokiam spaudimui.

Darbo su “sunkiais” pirkėjais metodika

• praktinės metodikos dirbant su “klientais-tvirtovėmis”,
• manipuliacijos technikos: “kačiukas” ir “antikačiukas”.

Fenotipo analizės metodika

• žmogaus grobuoniški rudimentai,
• kaip prognozuoti kliento lojalumo lygį,
• kumščiai ar smegenys - gynybinės pirkėjų reakcijos su skirtingais genetiniais psichofiziniais parametrais,
• skirtingų genetinių psichofizinių mechanizmų naudojimas pardavimų ir bendravimo sferose,
• bendravimo kalbos pasirinkimas,
• tinkamiausio - intelektualinio arba jausminio - instrumentarijų pasirinkimas, su tikslu stimuliuoti pirkėjo susidomėjimą, norą pirkti,
• polinkio į padidintą jautrumą nustatymas,
• kaip diagnozuoti ar pirkėjas genetiškai labiau linkęs būti iniciatyviu ar konservatyviu?
• tikslinis praktinis žinių apie manjakiškumą panaudojimas pardavimų procese, o taip pat sąmoninga tiksli pavaldinių eksploatacija firmos tikslams.

Fenotipo analizės metodika

• pragmatinio pasaulio suvokimo rodikliai, polinkis komercijai,
• greiti naudingų ir nenaudingų pirkėjų nustatymo metodai ir technikos:
“Pardavėjas - dresuotojas”, “Psichologinis aikido” arba momentinis partnerio neutralizavimas, “Vinių kalimo” į kliento galvą technologija.
• antrasis žmogaus lokatorius arba pojūčių generatorius;
• lėtumas, taktiškumas, susimąstymas;
• darbas su lėtesnio elgesio ir jausmingais klientais;
• konkretumas, reakcijų greitumas, galimas netaktiškumas;
• tipinės klaidos dirbant su klientais;
• provokatoriaus fenotipas;
• temperamentas;
• pedantiškumas, polinkis į tikslumą, “genio sindromas”; mažos paslaptys, kaip vesti derybas ar pardavimus su “nuobodžiais žmonėmis”;
• nervinės sistemos parametrai. Žmogus - “detonatorius”. Saugumo priemonės.
• Aukščiau minėtų temų treniruotės.

Darbo su “ypatingais” klientais metodika

• technikos: intymaus žvilgsnio technika, tinkamas komplimentų sakymas “DAO pakirtimas” arba komercijos, religijos, tinklinio marketingo ir politikios “fiurerių” oratoriniai metodai.
darbo su “gąsdinančiais” klientais metodika
• technikos tiems, kurie praranda savitvardą (Know-how): “Kulverstukas”, “Žuvies kvėpavimas”, “Piliulė nuo baimės”, “Žalias muilas”, “Baltas chalatas”, emancipacijos treniruotė “staras-kotauras (Суслик – котавр)”.
darbo su “bjauriais” klientais metodika
• technikos: “Genialių idioto minčių stenograma”, “MANOK” - protingų tigrų ir medžiotojų skerdimo pratimas, klientų ar partnerių programavimas (ne NLP) psichologiniam priklausymui nuo jūsų, atsakomybė už tuos, kuriuos mes prisijaukiname, laužo metodas, teisingų draugų ir klientų gamybos technologija.

KURSO NAUDA

• suvoksite, kaip efektyviai įtakoti konkretų žmogų pagal jo fiziologinį unikalumą;
• išmoksite efektyvių įtakojimo technikų.

INFORMACIJA APIE MOKYMUS

• renginio vieta: užsakovo pasirinkta vieta,
• trukmė: 2 dienos,
• laikas: nuo 9.30 iki 18.00 val.,
• kalba: rusų (esant poreikiui – su vertimu į lietuvių kalbą),
• pietūs: į kainą neįskaičiuoti.

N.B. Fenotipologija – autorinė Marko Lučino sukurta technologija, turinti tarptautinę patentinę apsaugą.

• siekdamas dalyvauti seminare, kiekvienas dalyvis seminaro pradžioje pasirašo licencinę sutartį, kuria M.Lučinas perduoda fenotipologijos technologiją seminaro dalyviui naudoti tik asmeniniams ir komerciniams poreikiams, t.y.:

– be teisės gauti iš šios technologijos komercinę naudą,
– be teisės perduoti technologiją (be teisės mokyti) tretiesiems asmenims,
– be teisės daryti žalą kitiems asmenims naudojant šią technologiją.

– be teisės gauti iš šios technologijos komercinę naudą,
– be teisės perduoti technologiją (be teisės mokyti) tretiesiems asmenims,
– be teisės daryti žalą kitiems asmenims naudojant šią technologiją.

• norintiems tapti fenotipologijos treneriais, t.y. norintiems mokyti fenotipologijos kitus asmenis, būtina M.Lučino licencija, kuri šiuo metu nėra išduodama.

N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.
Suteikiamos priemonės užsirašymui.

ATSILIEPIMAI

Markas Lučinas, jo dėstomos technologijos bei stilius - man imponuoja, tad abejonių dalyvauti seminare beveik nebuvo. Kiek dvejojau, ar lengvai pavyks įsisavinti Marko ir Nelli mokomas įtakos technikas, tačiau jos buvo labai suprantamos, žemiškos ir praktiškai pritaikomos. Šis seminaras puikiai tiks pažengusiems pardavimo specialistams, kuriems svarbu eliminuoti kliento žmogiškąjį faktorių - suvaldyti kliento pasipriešinimą, kurį sukelia pats pardavėjas iš nežinojimo: kliento charakterio, kaip jis priima sprendimus ir kas jį išmuša iš vėžių. Seminaro metu gautos technikos man padeda suvaldyti diskusiją, išvengti pasipriešinimo reakcijų bei per pus sutaupyti deryboms skirto laiko.

Po Marko Lučino ir Nelli Orlovskaja seminaro “Be kaukės: pranašumas parduodant” Jūs gausite unikalių technikų bendraujant su klientais, kad klientas "išgirstų" jus tiek jūsų siunčiamą žinutę. Dažniausiai rinkoje siūlomi pardavimų mokymai yra pasenę ir nebeveikia, nes siūlomos visiems ir dauguma juos jau žino, o tokių išskirtinių ir efektyviai veikiančių metodikų nelabai kur sutiksi. Rekomenduoju!

Kas yra Fenotipologija?

Kuo fenotipologija skiriasi nuo fiziognomikos ir veidotyros veidoskaitos?

Ar fenotipologija turi mokslinį patvirtinimą?

Ko žmonės mokosi fenotipologijos seminaruose?

Apie ką seminaras "Be kaukės: pranašumas parduodant"?

Kodėl seminarą "Be kaukės: pranašumas parduodant" veda du lektoriai?

Kaip fenotipologija padeda greičiau ir lengviau parduoti bei laimėti derybas?

Kuo skiriasi seminarai "Žmogaus fenotipas versle" ir "Be kaukės: pranašumas parduodant"?

    Informacija apie renginį

    Data: derinama individualiai. Susisiekite dabar!

    Organizatorius

    Giedrius Švetkauskas
    37064163055
    Turite klausimų? Klauskite Giedriaus!
    organizer