fbpx
  •  
  • Seminaro laikas:
  • Vieta: Internetu

Svajojate apie nuosavą verslą, tačiau trūksta Jums tinkančios ir patinkančios idėjos?
Gaukite pelningos, konkurencingos verslo veiklos gaires!


KONSULTACINIS KURSAS SKIRTAS

  • Verslo ir valstybiniuose sektoriuose dirbantiems specialistams, vadybininkams, vadovams, kurie “ieško savęs” ir svajoja apie nuosavą verslą, o taip pat tiems, kurie prarado darbą ir nusprendė dirbti sau, tačiau nežino kuo užsiimti, arba turi idėją, tačiau jai trūksta autentiškumo, o pačiam žmogui – drąsos.
  • Verslininkams ir “amatininkams”, kurie nukentėjo ar gali nukentėti nuo ekonominės krizės padarinių (bankrutavo, sumažėjo apyvarta, o augimo perspektyvų – nėra) ir kuriems reikia naujų nišų.
  • Verslininkams, ketinantiems papildomai nuo nulio atidaryti naujo tipo veiklą ar išleisti naujus novatoriškus produktus bei paslaugas ir kurių sugalvotiems sprendimams trūksta autentiškumo, originalumo ar jų konkurencingumo patikrinimo.

KONSULTACINIO KURSO TIKSLAI

Tiems, kurie:

  • nori užsiimti kažkuo, bet nežino kuo – suteikti veiklos (verslo, startuolio) idėjos gaires, tinkančios pagal individualų charakterį.
  • turi idėją, bet jai trūksta autentiškumo, išskirtinumo ar yra abejonė dėl idėjos konkurencingumo – padėti įsivertinti savo idėjos konkurencingumą ir ją patobulinti arba pasiūlyti kitą, pagal individualų charakterį tinkančią verslo nišą.


PROGRAMA

  • Individuali dalyvių fenotipologinių charakterių analizė.
  • Esamų resursų ir krypčių analizė ir rekomendacijos, kur link (profesine prasme) judėti.
  • “Stipraus mąstymo technologija” elementai:
    – S-kreivė ir pasirinktos verslo veiklos konkurencingumo patikrinimas,
    – Sisteminis mąstymas bei pagrindinė sistemos (produkto, paslaugos, verslo) funkcija,
    – MATCHEM arba greita resursų (įskaitant ir nemokamų) paieška.
  • Individualios verslo veiklos nišos kiekvienam dalyviui suformulavimas:
    – tiems, kurie neturi savo idėjos – pasiūlymas variantų, kuo ir kaip bus pelninga užsiimti,
    – tiems, kurie turi savo idėją – idėjos konkurencingumo patikrinimas ir jos patobulinimas.
  • Individualios rekomendacijos kiekvienam dalyviui.

PAPILDOMOS GALIMYBĖS

Po seminaro, esant seminaro dalyvio poreikiui:

  • Markas Lučinas (atskiras mokestis) gali sukurti detalią pelningo, konkurencingo, nestandartinio konkretaus produkto / paslaugos / startuolio / verslo koncepciją (prototipą).
  • Galimas finansinių investicijų, reikalingų produkto / paslaugos / startuolio / verslo išvystymui, pritraukimas.

LEKTORIUS APIE TEMĄ

Finansinis nėštumas ir pelno pagimdymas iš visko, kas mus supa.
Šis seminaras – tai intelektinis kapitalas, suteiksiantis draudimą visiems gyvenimo atvejams. Tokį draudimą reikia turėti krizinių situacijų, susijusių tiek su asmeninėmis, tiek su socialinėmis, politinėmis, karinėmis, epidemiologinėmis ir kitomis aplinkybėmis. Šis draudimo polisas garantuos ne tik išgyvenimo galimybę, tačiau ir pelningą gyvenimo būdą apdraustąjam bet kokio tipo visuomenėje, bet kurioje sistemoje ir bet kurioje šalyje.
– Markas Lučinas –


KONSULTACINIO KURSO NAUDA

Dalyviai įgaus:

  • įsitikinimą, kad bet kurioje krizėje ar nenugalimos jėgos (force majeure) sąlygomis galima rasti savo veiklos kryptį ir išteklius.
  • tam tikrus profesionalius algoritmus ir įrankius savo verslo planų įgyvendinimui.
  • gebėjimą ieškoti ir rasti išteklius (įskaitant paslėptus ir nemokamus) savo naujos verslo krypties įgyvendinimui.
  • gebėjimą tinkamai nustatyti pasirinktos verslo veiklos  racionalumą ir pelningumą.
  • asmeninių psichologinių ir genetinių išteklių analizę ir jų atitiktį tam tikroms veiklos rūšims.
  • individualias asmenines rekomendacijas, dėl verslo veiklos nišos ar krypties pasirinkimo, bei kaip tinkamai vystytis pasirinktoje veiklos kryptyje.

INFORMACIJA APIE SEMINARĄ

  • seminaro vieta: internetu,
  • trukmė: 1 diena,
  • laikas: 10.30-18.30 val.,
  • kalba: rusų k. su vertimu į lietuvių k..

N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.


INTERVIU APIE MARKO LUČINO FENOTIPOLOGIJĄ

Kas yra Fenotipologija?


Kuo Fenotipologija skiriasi nuo Fiziognomikos ar Veidotyros ir Veidoskaitos?


Ar Fenotipologija turi mokslinį patvirtinimą?


Kokiu tikslu užsakomos fenotipologinės ekspres konsultacijos?


Profesijos parinkimas, partnerių suderinamumas. Kuo remiasi fenotipologinė analizė?


Fenotipologinė konsultacija verslininkams.


INTERVIU APIE MARKO LUČINO “STIPRAUS MĄSTYMO TECHNOLOGIJĄ”

Kas yra ir kam skirta “Stipraus mąstymo technologija”?


Pelningų inovacinių produktų kūrimas


Kaip tinkamai kurti reklamą ir kontroliuoti reklamos agentūras?


“Stipraus mąstymo” klubas “Balta Varna”


“Stipraus mąstymo technologija” pavyzdžiai.


Interviu su Marku Lučinu apie “Stipraus mąstymo technologiją”


Stipraus mąstymo technologija valstybės tarnautojams. Kame nauda Lietuvai?


Kaip Lietuvai išvystyti stiprius ir pelningus startuolius?


Paslauga: pelningų ir konkurencingų verslo nišų, produktų, paslaugų kūrimas.


ATSILIEPIMAI

  • “Abejones, ar pirkti seminarą, kėlė seminaro kaina ir jo pavadinimas – esu skeptikas, t.y. netikiu greitu rezultatu po seminarų, tačiau kadangi jau buvau pirkęs kitas Marko Lučino paslaugas, kurios man buvo naudingos, tad pasitikėdamas lektoraus kompetencija, nusprendžiau sudalyvauti seminare.
    Seminaro pažadas buvo, kad lektorius identifikuos mano charakterio savybes, bei pagal jas sumodeliuos tinkamiausią verslo sritį, bei duos patarimų, kaip tą verslą padaryti konkurencingu. Seminaro pažadas buvo įvykdytas. Markas Lučinas labai profesionaliai “išlukšteno” mano asmenybinius bruožus fenotipologiškai, bei pakomentavo, kaip juos pritaikyti vienoje ar kitoje srityje. Pasirodo, kad mano charakteris nėra sutvertas būti veržliu verslininku, o tai aš ir pats pasąmoningai jaučiau, tik nesugebėjau įvardinti. Šis M.Lučino pasakymas sudėliojo man viską į savo vietas. Ir tuo pačiu, M.Lučinas parinko verslo sritį, verslo modelį, verslo produktą ir net klientų segmentą, kaip su savo charakteriu galėčiau pasiekti sėkmės, jei nuspręsčiau užsiimti pasiūlytų verslu. Ir man tai iš principo patiko. Ar tuo užsiimsiu? Dar nežinau, kadangi intuityviai jaučiu, o ir M.Lučinas patvirtino, kad man lengviau parduoti savo kompetencijas kam nors kitam ir turėti mažiau streso bei problemų. Pasiūlytą verslo idėją “pasidėjau” sau, kaip alternatyvą, kaip “saugiklį”, jei nerasčiau tinkamo samdomo darbo.
    Seminaro metu taip pat buvo labai naudinga susipažinti su “Stipraus mąstymo” instrumentais. Mąstymo sistemiškai koncepcija mane pakerėjo, visur stengiuosi įžvelgti sistemą, pagrindinę funkciją, bei kaip iš to uždirbti pinigų, jei tuo užsiimčiau. Patiko MATCHEM, t.y. instrumentas, padedantis pamatyti “iš ko sudarytas šis pasaulis” – matau daugiau resursų aplinkoje. Sistemų vystymosi dėsniai padeda sąmoningai projektuoti savo karjerą ir kitas gyvenimo sritis, t.y. prisimenu, kad pasiekus trečią, “tarnautojo” etapą, reikia įvesti patobulinimą į sisemą ir brėžti naują vystymosi kreivę. Teigiamai “šokiravo” darbo su klientų stereotipais metodika – akivaizdžiai pamačiau, kad tie “produktų” variantai, apie kuriuos galvojau, kaip apie geriausius, pasirodė, kad kitiems jie labausiai nepatiko ir tai buvo tik mano iliuzija.
    Seminarą vienareikšmiškai rekomenduočiau jau vien dėl požiūrio praplėtimo, o ir rezultatą gausite – Markas Lučinas yra savo srities profesionalas.” Mikas
  • “Ar buvo abejonių pirkti Marko Lučino seminarą “Finansinis nėštumas ir pelningo verslo gimimas”? Beabejo, kad buvo. Kilo klausimai: ar man to reikia? Kas gali būti naudingo? Tačiau mane papirko 2 aspektai: 1. seminaro pristatyme buvo minima asmeniškai pasirinktos verslo srities / verslo idėjos “testo konkurencingumui rinkoje” analizė, bei galimybė ją koreguoti ir adaptuoti rinkai, 2. jau buvau bendravęs su Marku Lučinu anksčiau, kitame jo vestame seminare ir jaučiau simpatiją jo dažnai “kitokiam”, bet drąsiam požiūriui.
    Seminaro metu labiausiai įsiminė 3 dalykai:
    1) labai geras jausmas, apėmęs iškart po užsiėmimo dalies, kurioje Markas Lučinas taikliai papapasakojo apie mano genetinį charakterį bei jo pritaikymą konkrečiose veiklos srityse, kuriose toks charakteris galėtų būti efektyviausiai panaudotas, t.y. kad aš ar bet kuris kitas žmogus galime būti pagal prigimtinį charakterį tinkančioje veiklos srityje ir teisingame jos įgyvendinimo pobūdyje. Buvau susižavėjimo būsenoje, suvokęs, kad mano šiandienos norai ir tai, ką ir kaip jau esu atlikęs ar supratęs iš esmės sutampa su gauta prigimtimi ir išvystytu charakteriu!
    2) atrodytų elementarus dalykas, kad žmogus jau iš anksčiau gali turėti norą ar viziją, kažkokį polinkį veiklai ar viltį, ir suvokimą, kaip ji(-s) sieks pasiekti savo tikslą, tačiau nežinodamas konkrečių žingsnių ar dar nesudėliojęs plano, turbūt sunkiai realiai pajudės į priekį. O ką papildomai supratau ir įsidėmėjau iš Marko Lučino požiūrio ir pasiūlymų man – net ir turint planą, sekant juo, labai labai svarbu įžvelgti ir teisingas bei svarbiausias plano įgyvendinimo dalis ir būdus. Taip apsisaugoma nuo bereikalingo energijos, laiko bei finansų švaistymo. Buvo labai naudinga susipažinti su “Stipraus mąstymo” instrumentais apie sistemų vystymosi ciklus, efektyvaus marketingo technikas ir kt.
    3) nesibaigiantis jausmas po seminaro iki šiol, jog jau turiu daugiau “raumenų”, daugiau žinojimo, kaip padaryti tai, ką noriu padaryti, kadangi seminaro metu gavau svarbius ir teisingus įrankių tam įgyvendinti.
    Šį seminarą atsargiai rekomenduočiau “svajojantiems” apie verslą ar kažką savo, kadangi dėl patirties neturėjimo, jie gali neturėti “patirties šablono”, per kurį galėtų patikrinti gaunamos informacijos vertę ir unikalumą. O tiems, kurie jau yra žengę kažkiek realių žingsnių versle, t.y. žino, kad nori ir yra sau įsipareigoję ir net turi kažkokių veiksmų patirties, jie galės iškart praktiškai daugelį naujos ar naujai pateiktos akivaizdžios informacijos pasitiktinti savo patirties ribose ir ją praktiškai panaudoti. Aš gavau labai konkrečių ir mano suvokimą išplėtusių patarimų, kaip man pelningai, konkurencingai ir saugiai vystyti mano naujo tarptautinio verslo kryptį. Rekomenduoju!” Mažvydas (verslininkas)

REGISTRUOKITĖS Į MARKO LUČINO SEMINARĄ JAU DABAR!