fbpx
  •  
  • Seminaro laikas:

Esate atsakinga(-s) už naudos Lietuvai bei jos konkurencingumo Pasaulyje didinimą?
Išmokykite darbuotojus Stipraus mąstymo dėsnių ir metodų!  


SEMINARAS SKIRTAS

Seminaras skirtas visiems valstybės tarnautojams, turintiems įtakos šalies gerbūvio kūrimui:

  • Lietuvos Respublikos Prezidentui ir jo komandai,
  • Ministrui pirmininkui, ministrams, jų padėjėjams, specialistams,
  • Seimo pirmininkui, seimo nariams, jų padėjėjams ir specialistams,
  • Ministerijų administracijos vadovams, specialistams, projektų vadovams,
  • Miestų merams, savivaldybių administracijų vadovams, specialistams, projektų vadovams,
  • Kitoms valstybinėms organizacijoms: centrinio banko, policijos, specialiųjų tarnybų, mokesčių inspekcijos, VSDF, verslumo skatinimo organizacijų (“Investuok Lietuva”) ir kt. įstaigų bei organizacijų vadovams ir specialistams.

SEMINARO TIKSLAI

  • Kiekvienam valstybės tarnautojui suteikti universalios patirties bei išmokyti efektyvių mąstymo metodų, dėsnių ir algoritmų, leisiančių valstybei tapti efektyvesne ir laiminčia tarptautinėje arenoje.
  • Siekti suformuoti pajėgesnę valstybės valdymo elito bendruomenę ir integruoti ją į pasaulinę problemų ir situacijų sprendimo patirtį.
  • Padidinti valstybės konkurencingumą pasitelkiant valstybės aparato darbuotojus, apginkluotus stipraus algoritminio mąstymo instrumentais.
  • Paversti valstybės tarnautojus efektyvesniais Lietuvos darbuotojais dėka jų nuolatinės pažangios ir rezultatyvios mąstymo kultūros.

Stipraus mąstymo technologija valstybės tarnautojams. Kame nauda Lietuvai?


APIE SEMINARĄ

  • “Stipraus mąstymo technologija valstybės tarnautojams” – tai specializuotas trijų dienų seminarų ciklas valstybės tarnautojams.
  • Valstybės tarnautojams įsisavinus inžinerinių-politinių, diversinių-analitinių ir organizacinių-išradybinių mąstymo algoritmų technologiją, tai užtikrins jų vykdomosios valdžios kokybės sustiprinimą.
  • Seminarų autorius ir vedėjas – Markas Lučinas, Tarptautinės MATRIZ (TRIZ – išradybinių uždavinių sprendimo teorija) asociacijos Estijos padalinio pirmininkas. Asociacija turi filialus 26 labiausiai išsivysčiusiose pasaulio šalyse. Šios technologijos elementus naudoja didžiausios planetos įmonės, o taip pat tokios tyrimų organizacijos kaip ciklotronas „Cern“, Europos komisijos tyrimų centrai, NASA ir t.t.
  • Šis seminaras skirtas ne visiems. Valstybės tarnautojas nėra tik paprastas darbuotojas – jis yra šalies gynėjas, užtikrinantis valstybinio aparato saugumą ir efektyvumą. Stipraus mąstymo algoritmai įveikia bet kokias užduotis, todėl anarchistinių ar kitokių nihilistinių polinkių turinčių žmonių buvimas seminare yra griežtai draudžiamas.

PROGRAMA

Pirmoji seminaro dalis (viena diena)

  • Intelektiniai ginklai.
    – Reikia tiksliai suvokti, kuo tikra technologija skiriasi nuo šarlataniškumo, pseudomokslo ar meno. Studijuosime tik tai, kas moksliškai pagrįsta!
  • Kas yra technologija?
    – Technologijos formuluotė ir nauda.
    – Testas: ar mes mokame galvoti.
    – Tikėtina, kad bus liūdna. Kažkas patirs lengvą šoką! Galų gale, mokykloje ir universitete mus mokė žinoti, tačiau nemokė „efektyvaus algoritmizuoto mąstymo“.
  • Kaipgi mes galvojame, t.y. „Silpno (normalaus) mąstymo technologija“:
    – Visuotinai naudojami problemų sprendimo būdai.
    – Žinomiausios „tautinės haliucinacijos“.
    – „Bandymų ir klaidų“ metodas + stereotipai.
    – Kas yra “smegenų šturmas”?
    – „Smegenų šturmo“ privalumai ir trūkumai.

“… Taps apmaudu, kai paaiškės, kiek neefektyviai galvojome visą savo gyvenimą…”


Taigi, pradedame galvoti stipriai!


  • Pirmasis algoritmas yra „Atakuojame taikinį, o ne priemones!“
    – Keičiame nustatymus smegenyse ir pratinamės aktyvuoti mąstymo algoritmą.
    – Iš “paprasto žmogaus” virstame efektyviu vadovu ir sprendėju.
    – Specialiais mąstymo įrankiais nukreipiame sąmonę tinkama linkme.
    – Darome savo mąstymą algoritmuotu, t.y. technologiniu, o dėl to – stipriu.

„… Šis algoritmas kai kuriems padėjo tapti milijonieriais. Kitiems jis leido išspręsti ilgametes problemas. Daugelis žmonių mirė, kadangi nežinojo šio algoritmo ir negalėjo jo pritaikyti savo gyvybei išsaugoti. O tie, kurie žinojo – išgyveno. M.Lučino stratagema … “


  • Treniruotė: naudojame šį algoritmą ir susidorojame su „neišsprendžiamomis problemomis“.
  • Antrasis algoritmas: „Darbas su užduoties davėju“.
    “… Užduoties davėjas yra asmuo ar žmonių grupė, kurie “antneša” savo problemas ir prašymus …”
    – Išmokstame pritaikyti darbo su interesantais bei prašytojais algoritmą ir visada laimime.
    – Kaip užtikrinti sau laiko limitą problemos sprendimui ir pilną apsaugą nuo užduočių davėjų kritikos?
    – Mokomės, kaip tinkamai atsikratyti bereikalingą teisinę ir nereikalingą dvasinę atsakomybę.
    – Gauname naudą, galimybes ir padėkas.

  • Trečiasis algoritmas: „Kadruotė“.
    – Įsisaviname „probleminių situacijų paruošimo kulinariją, kad smegenys galėtų tinkamai įsisavinti“.
    – Bet kurią sudėtingą ir neišsprendžiamą problemą darome lengvai suvirškinama ir išsprendžiama.
    „Kodėl sunku suvalgyti gyvą karvę peiliu ir šakute? Nes ji nėra virta. Mąstymo srityje beveik visi užsiima bandymu „suvalgyti karvę gyvą”. Kad smegenys galėtų įsisavinti mintį ar suvirškinti problemą, pirmiausia šią mintį reikia tinkamai paruošti. Šiuo tikslu ir egzistuoja iškadravimo technologija. Tas, kuris sako: „Pasakyk man, ką reikia padaryti, ir aš padarysiu“, – savo sąmonėje yra pavaldinys. Vadovas yra ne tas, kuris įsako, bet tas, kuris žino, kaip teisingai suskaidyti situaciją į užduotis ir paskirstyti jas įvykdyti kitiems “.
    – Studijuojame ir įsisaviname efektyvių vadovų, bet kuriose gyvenimo srityse, technologiją.
    – Pritaikymo sritys: techninių, šeimos, socialinių ir valstybinių klausimų sprendimui.

  • Ketvirtasis algoritmas: „Globalus išteklių laukas“.
    – Iš ko sudarytas mūsų aplinkinis pasaulis (objektai ir žmonės, veiksmai, gyvi ir negyvi procesai, situacijos, mechaniniai, akustiniai, optiniai, cheminiai, elektromagnetiniai, psichologiniai, prekės, paslaugos, projektai ir kt.).
    – Išmokstame pamatyti visą šių išteklių sąrašą, juos rasti ir pritaikyti sprendžiant problemas ir užduotis.
    “… Šiandien bet kurioje srityje Jūs tampate tikrais išteklių milijonieriais …”

  • Penktas algoritmas: „Principas: atvirkščiai“
    – Greitas būdas rasti kūrybingiausius sprendimus.
    – Praktiniai taikymo pavyzdžiai darbe, su lankytojais, socialinėje srityje, reklamoje, kūrybiškume, švietimo srityje ir kt.
    – Treniruotė: mokomės pritaikyti principą “Atvirkščiai” valstybės tarnautojo veikloje.

  • 8 svarbiausi socialinių problemų sprendimo dėsniai.
    – Pirmasis dėsnis: „Jei reikia padaryti kažką, net menkaverčio, tai…“.
    – Antrasis dėsnis: „Jei mums kažko reikia, tada leisime jiems…“.
    – Trečiasis dėsnis: „Charizmatiško lyderio darbas su masėmis: išmušimas iš pusiausvyros…“
    – Ketvirtasis dėsnis: „Socialinių sistemų piramidinio principo valdymas…“.
    – Penktasis dėsnis: „Socialinių procesų ir sistemų sinchronizavimas ir desinchronizavimas…“.
    – Šeštasis dėsnis: „Legalizavimas su nurodytais parametrais …“.
    – Septintasis dėsnis: „Įvaizdžio vertė, kontra avarinės priemonės ir skiepai…“.
    – Aštuntasis dėsnis: „Mielas kontroliuojamas trūkumas…“.
    – Desertui – žiniasklaidos dėmesio valdymo technologijos.

Antroji seminaro dalis (antra diena)

  • Sistemiškumo sąvoka ir sisteminis mąstymas.
    – Profesionali siaurų probleminių vietų ir resursų aptikimo priemonė.
    – Mokomės deleguoti užduotis į posistemes.
    – Pavaldinių veiksmų posistemėse stebėjimas.
    – Ranžavimo (klasifikacijos) metodai ir sistemų su “MATCHEM” panaudojimas.
  • Sprendimų paieška ir kūrimas.
    – Sprendimų ir analogų paieška viršsistemėse, jų teisėtas skolinimasis ir pritaikymas.
    – Svarbiausia vadovo, politiko ir verslininko išteklių bazė.
    „Dauguma naujų sprendimų jau egzistuoja, tačiau yra nematomi, kadangi jie egzistuoja kitose srityse arba neatrodo akivaizdūs. Jų suradimo algoritmas leidžia pamatyti ir naudoti jau išbandytus ir patikrintus sprendimus“.
  • Darbas su sprendimais.
    – Dvigubas konfidencialus nustatytų sprendimų vertės patikrinimas.
    – Super efektų sprendimuose aptikimas bei jų pašalinimas ir (arba) panaudojimas.
    „Jei tai nebus padaryta, tai tikrai padarys konkurentai ar šių sprendimų vartotojai.“
    – Sprendimų, kuriuos planuojama įdiegti, konkretūs atrankos kriterijai.
  • Sprendimų įdiegimas.
    – Metodas: „kažkur Japonijoje“.
  • Mono-bipolinio konkurencingo sprendimų vystymo dėsnis.
    – Unikalus, vienintelis, puikiai veikiantis, galingas būdas kurti naujus projektus, produktus, prekes, paslaugas ir visas aplinkines sistemas, įskaitant šeimos ir valstybių pagrindus.
  • Daugiafunkciškumo, kontroliuojamumo ir universalumo padidinimo dėsnis.
    – Sukurtų sprendimų, produktų, paslaugų ir sistemų kokybės ir vystymosi tobulumo ištobulinimas iki idealo.
    – Aiškaus ir konkretaus korporacijos, fondo, ministerijos, partijos ar vyriausybės rinkodaros veiksmų plano sukūrimas.
  • Pagrindinis „S“ arba bet kurių sistemų gyvavimo ciklo dėsnis.
    – Sistemų, produktų, paslaugų, startuolių, situacijų ir t.t. vystymosi ciklai.
    – „S“ – projektų ekspertizė, siekiant nustatyti biudžeto lėšų skyrimo jiems vertingumą / tikslingumą.
    – „S“ – tam tikrų specialistų įdarbinimo tinkamumo tyrimas.
    – Treniruotė. Inovatyvių paslaugų ar konceptualiai naujų projektų sukūrimas.

„Valstybės tarnautojas, įsisavinęs šias technologijas, taps rimtu bet kurio problemų sprendimo metodo ekspertu. Jis taps profesionalu kuriant naujus produktus, programas ir (arba) startuolius. Gebės kompetentingai kurti ir tobulinti bet kokias programas ir technologijas. Savo gebėjimais kurti naujus, kokybiškus ir vertingus sprendimus aplenks diplomuotus patentų ekspertus ir didžiąją daugumą išradėjų, mokslininkų, verslininkų ir politikų“.


Trečioji seminaro dalis (trečia diena)

  • Treniruotė.
    – Konkrečių užduočių, problemų ir projektų iš realaus veiklos lauko, kuriuos pateikė seminaro dalyviai, sprendimas grupėse.

LEKTORIUS APIE TEMĄ

Lietuva savo pranašumą pasaulyje turėtų užsitikrinti ne žaliavų ar gyventojų eksportu, o efektyvia valstybės atstovų darbo kokybe ir greičiu, apsiginklavus stipraus algoritminio mąstymo instrumentais. Būtent tai sukurs sąlygas verslo ir mokslo plėtrai, t.y. pažangos ir ekonomikos varikliams.
Valstybės tarnautojas nėra tik valstybės globėjas, jis – kasdienis problemų ir uždavinių verslo, politikos, ekonomikos, švietimo ir kitose srityse, sprendėjas. Toks globėjas, naudodamasis algoritminiais mąstymo metodais, sugebės kurti įvairaus pobūdžio startuolius ir programas, pranoksiančias bendrą Europos ir pasaulinį vidurkį.
– Markas Lučinas –


SEMINARO NAUDA

Šis seminarų ciklas valstybės tarnautojams:

  • padės dirbti efektyviau realizuojant tikslus ir negaišti brangaus laiko dėl ribotų resursų tiems tikslams pasiekti,
  • padės taupyti laiką, pastangas ir išteklius ir pasiekti maksimalius rezultatus,
  • padidins jų gebėjimus algoritmiškai iš bet kokių situacijų ir užduočių ištraukti papildomus paslėptus ir nebrangius resursus. (Taps akivaizdu, kad ne viskam reikalingi pinigai),
  • leis jų darbą padaryti paprastesniu, malonesniu ir todėl – produktyvesniu,
  • įsisavinusiems mąstymo algoritmus, suteiks daugiau drąsos ir pasitikėjimo savo gebėjimais.

INFORMACIJA APIE SEMINARĄ

  • seminaro vieta: užsakovo pasirinkta vieta (biure ar konferencijų salėje),
  • trukmė: 1-2-3 dienos,
  • laikas: nuo 9:30 iki 18:00,
  • kalba: rusų (galimas vertimas į lietuvių k.)

N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.
Suteikiamos priemonės užsirašymui.


Kas yra “Stipraus mąstymo technologija?”


Pelningų inovatyvių produktų kūrimas.


“Stipraus mąstymo technologija” taikymo pavyzdžiai.


ATSILIEPIMAI

  • „Stipraus mąstymo technologija – tai ypač versle naudingas žmogaus mąstymo galimybių praplėtimas per maksimaliai trumpą laiką. Technologijos esmė – tikslas, o ne priemonės kaip jį pasiekti. Po seminaro tampi kitoks – konkretus, inovatyvus ir greitas sprendėjas.“ Andrius
  • „Seminaras paliko įspūdį ir įsiminė gerokai ženkliau nei bet kurie panašūs kiti seminarai. Pirmiausia turbūt dėl pačio dėstytojo ir jo seminaro metodikos, medžiagos bei jos pateikimo būdo. Labai originalus, galbūt net ne visiems priimtinas, tačiau tikrai būtent per tokį priėjimą labai įsimenantis dėstytojas. Ir žinoma, pačios dėstytojo pademonstruotos technologijos yra labai paprastos ir sėkmingai pritaikomos kasdieninėje veikloje. Turiu pripažint, jog sprendžiant tam tikras problemas neretai prisimenu vieną ar kitą metodiką, pristatytą p. Lučino“. Vilius

UŽSISAKYKITE MARKO LUČINO KURSĄ JAU DABAR!