•  
  • Seminaro laikas:
  • Vieta: Internetu

Ar Jūsų paauglys svajoja būti populiariu ir turtingu, o dirbti – nemoka ir nenori?
Mokykite vaiką kurti pelningus ir vertingus sprendimus! 


KURSAS SKIRTAS

12-17 m. paaugliams (ir jų tėvams), kurie:

  • nori išmokti kurti pelningus, konkurencingus ir inovatyvius produktus, paslaugas, sprendimus savo būsimam verslui ar startuoliui,
  • nori tapti kūrybiškais ir populiariais savo bendraamžių tarpe.

KURSO TIKSLAI

  • supažindinti su metodais, kurių dėka paaugliai (ir jų tėvai) suvoks ir gebės sukurti pelningus, konkurencingus ir inovatyvius produktus bei paslaugas,
  • suteikti instrumentus paaugliams, kurių dėka jie galės pajausti savo vertingumą ir daryti įtaką visuomenėje per pelningų, konkurencingų, inovatyvių sprendimų kūrimą, ir tokiu būdu taps labiau paruoštais / atsparesniais suaugusių gyvenimo keliamiems iššūkiams ir problematikai,
  • užimti jaunimo laiką ir pakeisti jaunimo suvokimą pozityviais ir naudingais jiems patiems bei visuomenei dalykais.


ŠIUOLAIKINIO JAUNIMO PROBLEMATIKA

  • Praeityje esminės sritys buvo žemės ūkis, pramonė, o malonumų rinka (paveikslai, mados produktai ir kt.) buvo labai maža, kadangi tik maža dalis žmonių galėjo juos įsigyti. Dabar – kitas laikmetis. Maistas, buities daiktai, drabužiai – realizuojami pramoniniu būdu. Dabar daugelis žmonių gali įsigyti tai, ką seniau galėjo įsigyti tik bajorai. Kadangi baziniai žmonių poreikiai šiuo laikmečiu yra vis labiau patenkinti, visi ima ieškoti “maisto” širdžiai ir smegenims, todėl malonumų rinka yra išaugusi.
  • Šiuolaikinių vaikų, o ypač turtingų tėvų vaikų, smegenys yra “praplautos” marketingo vertybėmis, o dirbti jie – nemoka. Dirbti jie net nesvajoja, t.y. net jei jiems mokėtų daug pinigų, dirbti jie vis tiek nenorės. Vaikai nori gauti. Toks jaunimas neturi suvokimo, kokie gyvenimo sunkumai jų laukia ateityje. Pridėjus nihilizmą, auga hipertrofuotą apetitą turinti būtybė, o kuo paimti rezultatą iš gyvenimo – neturi. Tokiam jaunam žmogui kyla didybės manija, atsiranda destruktyvus pasaulio suvokimas ir vietoje to, kad ji(-s) vystytųsi, jaunas žmogus ima kovoti su jį supančia aplinka. Kyla konfliktas iš serijos, “Esu vertas turėti Ferrari, tačiau jos man neduoda.” Dėl tokio pobūdžio vidinio konflikto nereti ir paauglių savižudybių atvejai.
  • Šiuolaikinė vertybė – ne rankos, bet smegenys, o jaunimo tarpe – buvimas žinomu ir populiariu. Tėvams svarbūs merkantiliški tikslai, o vaikams – populiarumas. Vaikai nori įrodyti, kad jie yra kažko verti. Šią tendenciją skatina socialiniai tinklai. Už buvimą kūrybišku ir populiariu socialiniuose tinkluose šiais laikais moka pinigus. Tapti populiariu galima protingai, prezentuojant save jaunimo bendruomenei kūrybiškai, tačiau ne visi vaikai tai sugeba.

Kame problema ir koks sprendimas? 

  • Paaugliai tiesiog neturi instrumentų, kurie leistų pasijusti protingesniais ir gebančiais sukurti kažką naudingo, ir ko dėka galėtų gauti pelną iš rinkos bei pasitenkinimą sielai ir intelektui. Tokie instrumentai – yra, šių instrumentų mokome seminaro “Smegenų prailgintojas”, skirto paaugliams ir jų tėvams, metu. 
  • Jei nenorite, kad Jūsų vaikui tektų dirbti paprasto darbininko darbą prie konvejerio gamykloje ar kitą visuomenėje mažai vertinamą ir mažai apmokamą darbą, ir jei norite, kad Jūsų vaikai mokėtų kurti pelningus, konkurencingus, inovatyvius produktus, paslaugas, sprendimus, startuolius, skirtus malonumo rinkai, kurioje dar yra daug nišų ar tapti žinomais ir populiariais, kviečiame suteikti galimybę savo vaikams išmokti “Stipraus mąstymo technologija” instrumentų seminare “Smegenų prailgintojas”.


PROGRAMA

  1. Seminaras vyksta 3 dienas po 2 valandas vakarais.
  2. “Stipraus mąstymo technologija” instrumentai, su kuriais supažindinama mokymų metu:
  • Sisteminis mąstymas, kas yra sistema (kaip sudarytas pasaulis),
  • MATCHEM (iš ko sudarytas pasaulis),
  • Principas “atvirkščiai”,
  • Mokymasis dirbti su stereotipais,
  • “Apakinimo” metodas,
  • Tikslas ar priemonė?
  1. Namų darbai po pirmos ir antros dienos mokymų, siekiant tikslo išlavinti “Stipraus mąstymo technologija” instrumentų praktinio naudojimo įgūdžius.

LEKTORIUS APIE TEMĄ

Seminaras “Smegenų prailgintojas” suteiks vertingus mąstymo instrumentus, kurie sustiprins paauglių ir jų tėvų smegenis, padidins smegenų žievės vingių ir neuronų junginių kiekį bei pačių smegenų treniruotumą. Paaugliai gebės greitai ir nestandartiškai kurti pelningus ir konkurencingus produktus, paslaugas, sprendimus, o tai suteiks galimybę jauniems žmonėms tapti turtingais ir populiariais šiuolaikinėje visuomenėje.
– Markas Lučinas – 


Kas yra ir kam skirta “Stipraus mąstymo technologija”?


Pelningų inovacinių produktų kūrimas


Kaip tinkamai kurti reklamą ir kontroliuoti reklamos agentūras?


“Stipraus mąstymo” klubas “Balta Varna”


“Stipraus mąstymo technologija” pavyzdžiai.


Interviu su Marku Lučinu apie “Stipraus mąstymo technologiją”


Stipraus mąstymo technologija valstybės tarnautojams. Kame nauda Lietuvai?


Kaip Lietuvai išvystyti stiprius ir pelningus startuolius?


Paslauga: pelningų ir konkurencingų verslo nišų, produktų, paslaugų kūrimas.


KURSO NAUDA

  • paaugliai ir tėvai išmoks mąstymo instrumentų, leisiančių greitai kurti pelningus, konkurencingus, inovatyvius produktus, paslaugas, sprendimus, iš kurių bus galima kurti startuolius bei verslą,
  • paaugliai taps labiau paruošti suaugusiųjų gyvenimui,
  • paaugliai turės intrumentus, leisiančiais jiems tapti kūrybiškai populiariais bendraamžių tarpe,
  • pagerės ryšys tarp paauglių ir jų tėvų,
  • paaugliai savo mąstymu ir rezultatais ims lenkti savo bendraamžius bei taps konkurencingesniais rinkoje.

INFORMACIJA APIE SEMINARĄ

  • seminaro vieta: internetu,
  • trukmė: 3 dienos po 2 valandas,
  • laikas: 18.30-20.30 val. (kas vakarą),
  • kalba: rusų k. su vertimu į lietuvių k..

KODĖL SEMINARAS PAAUGLIAMS IR JŲ TĖVAMS

Tėvų dalyvavimas seminare ir mokymasis “Stipraus mąstymo” instrumenų, kartu su jų vaikais paaugliais, po šio seminaro:

  • leis tėvams padėti savo vaikams paaugliams, jei paauglių mintys “strigs” kuriant sprendimus, ir padės apeiti vaikų minčių aprbojimus, atsiradusius dėl vaikų gyvenimiškos patirties trūkumo, 
  • leis padėti savo vaikams atrasti papildomų resursų vaikų sugalvotų sprendimų realizavimui bei praktiškai padėti realizuoti vaikų sugalvotus sprendimus.

N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.


REGISTRUOKITĖS Į MARKO LUČINO SEMINARĄ JAU DABAR!