MARKAS LUČINAS
"SMEGENŲ PRAILGINTOJAS PAAUGLIAMS"
Ar Jūsų paauglys svajoja būti populiariu ir turtingu, o dirbti - nemoka ir nenori?
Mokykite vaiką kurti pelningus ir vertingus sprendimus!
KURSAS SKIRTAS
14-17 m. paaugliams (ir jų tėvams), kurie:
• nori išmokti kurti pelningus, konkurencingus ir inovatyvius produktus, paslaugas, sprendimus savo būsimam verslui ar startuoliui,
• nori tapti kūrybiškais ir populiariais savo bendraamžių tarpe.
KURSO TIKSLAI
14-17 m. paaugliams (ir jų tėvams), kurie:
• supažindinti su metodais, kurių dėka paaugliai (ir jų tėvai) suvoks ir gebės sukurti pelningus, konkurencingus ir inovatyvius produktus bei paslaugas,
• padėti išvystyti konkretų verslo projektą/verslo idėją, iš kurio paauglys ilgainiui galės uždirbti pinigus,
suteikti instrumentus paaugliams, kurių dėka jie galės pajausti savo vertingumą ir daryti įtaką visuomenėje per pelningų, konkurencingų, inovatyvių sprendimų kūrimą, ir tokiu būdu taps labiau paruoštais / atsparesniais suaugusių gyvenimo keliamiems iššūkiams ir problematikai,
• užimti jaunimo laiką ir pakeisti jaunimo suvokimą pozityviais ir naudingais jiems patiems bei visuomenei dalykais.
ŠIUOLAIKINIO JAUNIMO PROBLEMATIKA
• Praeityje esminės sritys buvo žemės ūkis, pramonė, o malonumų rinka (paveikslai, mados produktai ir kt.) buvo labai maža, kadangi tik maža dalis žmonių galėjo juos įsigyti. Dabar - kitas laikmetis. Maistas, buities daiktai, drabužiai - realizuojami pramoniniu būdu. Dabar daugelis žmonių gali įsigyti tai, ką seniau galėjo įsigyti tik bajorai. Kadangi baziniai žmonių poreikiai šiuo laikmečiu yra vis labiau patenkinti, visi ima ieškoti “maisto” širdžiai ir smegenims, todėl malonumų rinka yra išaugusi.
• Šiuolaikinių vaikų, o ypač turtingų tėvų vaikų, smegenys yra “praplautos” marketingo vertybėmis, o dirbti jie - nemoka. Dirbti jie net nesvajoja, t.y. net jei jiems mokėtų daug pinigų, dirbti jie vis tiek nenorės. Vaikai nori gauti. Toks jaunimas neturi suvokimo, kokie gyvenimo sunkumai jų laukia ateityje. Pridėjus nihilizmą, auga hipertrofuotą apetitą turinti būtybė, o kuo paimti rezultatą iš gyvenimo - neturi. Tokiam jaunam žmogui kyla didybės manija, atsiranda destruktyvus pasaulio suvokimas ir vietoje to, kad ji(-s) vystytųsi, jaunas žmogus ima kovoti su jį supančia aplinka. Kyla konfliktas iš serijos, “Esu vertas turėti Ferrari, tačiau jos man neduoda.” Dėl tokio pobūdžio vidinio konflikto nereti ir paauglių savižudybių atvejai.
• Šiuolaikinė vertybė - ne rankos, bet smegenys, o jaunimo tarpe - buvimas žinomu ir populiariu. Tėvams svarbūs merkantiliški tikslai, o vaikams - populiarumas. Vaikai nori įrodyti, kad jie yra kažko verti. Šią tendenciją skatina socialiniai tinklai. Už buvimą kūrybišku ir populiariu socialiniuose tinkluose šiais laikais moka pinigus. Tapti populiariu galima protingai, prezentuojant save jaunimo bendruomenei kūrybiškai, tačiau ne visi vaikai tai sugeba.
Kame problema ir koks sprendimas?
• Paaugliai tiesiog neturi instrumentų, kurie leistų pasijusti protingesniais ir gebančiais sukurti kažką naudingo, ir ko dėka galėtų gauti pelną iš rinkos bei pasitenkinimą sielai ir intelektui. Tokie instrumentai - yra, šių instrumentų mokome seminaro “Smegenų prailgintojas paaugliams”, skirto paaugliams ir jų tėvams, metu.
• Jei nenorite, kad Jūsų vaikui tektų dirbti paprasto darbininko darbą prie konvejerio gamykloje ar kitą visuomenėje mažai vertinamą ir mažai apmokamą darbą, ir jei norite, kad Jūsų vaikai mokėtų kurti pelningus, konkurencingus, inovatyvius produktus, paslaugas, sprendimus, startuolius, skirtus malonumo rinkai, kurioje dar yra daug nišų ar tapti žinomais ir populiariais, kviečiame suteikti galimybę savo vaikams išmokti “Stipraus mąstymo technologija” instrumentų seminare “Smegenų prailgintojas”.
ĮVADINĖ PASKAITA
• Paaugliai per 1.5 val. bus supažindinti su 5 trumpomis technologijomis (metodais) iš „Stipraus mąstymo technologija” arsenalo, kurias jie galės efektyviai panaudoti savo gyvenime įvairiose srityse, kad galėtų lengviau susidoroti su iškylančiais sunkumais, kad laimėtų prieš savo stipresnius bendraamžius ir net prieš suaugusiuosius, kad uždirbtų daugiau pinigų (matytų galimybes uždirbti) ir kad turėtų mažiau problemų.
• Po šios įvadinės paskaitos, apmokyti “Stipraus mąstymo technologija” algoritmų, susidūrus su sunkumais, paaugliai nebepasimes sunkiose situacijose, o žinos, kaip jose laimėti.
• Šios žinios padės pamatą gebėjimui spręsti įvairias iškylančias problemas ir padės pamatyti papildomus išteklius, kaip užsidirbti pinigų.
• Paauglys žinos metodus, kurie padės jam (jai) labiau pasitikėti savo jėgomis susidūrus su probleminėmis situacijomis.
ĮVADINĖS PASKAITOS NAUDA
• supažindinta su efektyviomis "Stipraus mąstymo technologija" technikomis,
• atsiradęs pasitikėjimas savimi spręsti iškylančias problemas,
• išteklių, kaip (iš ko) uždirbti pinigus, pamatymas.
INFORMACIJA APIE ĮVADINĮ SEMINARĄ
• seminaro vieta: internetu (ZOOM platforma),
• trukmė: 1,5 val.,
• laikas: derinamas individualiai su užsiregistravusiais dalyviais,
• kalba: rusų k. su sinchroniniu vertimu į lietuvių k..
ATSILIEPIMAI PO ĮVADINIO KURSO
“Per Marko Lučino įvadinę paskaitą “Smegenų prailgintojas paaugliams” mano dukrai įsiminė “sulčių spaudimo” ir “tikslo kūrimo” principai. Jai labai patiko M. Lučino parinkti pavyzdžiai ir bendravimas. Paskaita tikrai vykusi. Šaunu, kad tai darote. Daugelio vaikų tėvai turėtų būti dėkingi Jums už tokį darbą, nes mokykloje, deja, tokių dalykų nemoko. Jei būčiau klausiusi Jūsų paskaitos prieš 20 metų, tikriausiai būčiau pradėjusi ginčytis dėl dviveidiškumo, dėl apsimetinėjimo tuo, kuo nesu, dėl gėrio ir altruizmo ir pan. Dabar gi į aplinkinius jau žiūriu, kaip į konkurentus ir pritariu bet kuriai paskaitos metu išsakytai minčiai. Taigi, dar kartą ačiū Jums, Giedriau, ir Markui už sąmoningumą, kurio taip trūksta mūsų jaunimui.” Vitalija
BAZINIS KURSAS (PO ĮVADINIO KURSO)
Seminaras vyksta 3 dienas po 2 valandas vakarais.
“Stipraus mąstymo technologija” instrumentai, su kuriais supažindinama mokymų metu:
• Sisteminis mąstymas, kas yra sistema (kaip sudarytas pasaulis),
• MATCHEM (iš ko sudarytas pasaulis),
• Principas “atvirkščiai”,
• Mokymasis dirbti su stereotipais,
• “Apakinimo” metodas,
• Tikslas ar priemonė?
• Namų darbai po pirmos ir antros dienos mokymų, siekiant tikslo išlavinti “Stipraus mąstymo technologija” instrumentų praktinio naudojimo įgūdžius.
• Užduotis seminaro metu: pateikti savo verslo projektą bei jį ištobulinti naudojant "Stipraus mąstymo technologiją". Seminaro metu Markas Lučinas kiekvieno paauglio projektui duoda stiprių patarimų, kurie padeda paauglių projektams tapti konkurencingais rinkoje.
• Analizuojant paauglių pateiktus verslo projektus, Markas Lučinas įvertina kiekvieno seminaro dalyvio fenotipologinį atitikimą jo pateiktam/pasirinktam verslo projektui, bei duoda papildomas rekomendacijas. (P.S. tai nėra pilna fenotipologinė konsultacija. Marko Lučino ir Nelli Orlovskaja fenotipologinę konsultaciją "Genetinis vaiko elgesys: ypatybės, grėsmės, auklėjimas, veiklos sritis", galima užsisakyti papildomai (spausti čia)).
LEKTORIUS APIE TEMĄ
Seminaras “Smegenų prailgintojas” suteiks vertingus mąstymo instrumentus, kurie sustiprins paauglių ir jų tėvų smegenis, padidins smegenų žievės vingių ir neuronų junginių kiekį bei pačių smegenų treniruotumą. Paaugliai gebės greitai ir nestandartiškai kurti pelningus ir konkurencingus produktus, paslaugas, sprendimus, o tai suteiks galimybę jauniems žmonėms tapti turtingais ir populiariais šiuolaikinėje visuomenėje.
- Markas Lučinas -
BAZINIO KURSO NAUDA
• paaugliai ir tėvai išmoks mąstymo instrumentų, leisiančių greitai kurti pelningus, konkurencingus, inovatyvius produktus, paslaugas, sprendimus, iš kurių bus galima kurti startuolius bei verslą,
• paaugliai po seminaro turės konkretų verslo projektą / verslo idėją, iš kurio ilgainiui galės uždirbti pinigus,
• paaugliai taps labiau paruošti suaugusiųjų gyvenimui,
• paaugliai turės intrumentus, leisiančiais jiems tapti kūrybiškai populiariais bendraamžių tarpe,
• pagerės ryšys tarp paauglių ir jų tėvų,
• paaugliai savo mąstymu ir rezultatais ims lenkti savo bendraamžius bei taps konkurencingesniais rinkoje.
ATSILIEPIMAI PO BAZINIO KURSO
“Abejonių, kai tėtis pasiūlė sudalyvauti Marko Lučino seminare “Smegenų prailgintojas” - nebuvo, kadangi M.Lučinas jau buvo mane konsultavęs profesijos pasirinkimo klausimais, žinojau, koks tai lektorius ir kokio stiliaus tikėtis. Seminaro metu labiausiai įsiminė instrumentas - svarbiausia tikslas, o ne priemonės, kurį nuo seminaro pabaigos vis stengiuosi pritakyti. Seminaro metu nebuvo jokių sunkumų, kadangi lektorius labai aiškiai išdėstė medžiagą ir sužinojau tikrai daug naudingos informacijos, kurią taikant galbūt galėsiu sukurti ir pagerinti verslą! Rekomenduoju ir paaugliams, ir tėvams, kadangi manau, jog ir tėvai pasisiėmė geros informacijos iš M.Lučino. Seminaras tikrai pasiteisino, ačiū!” Tėja, 17 m.
“Kai tėtis man pasiūlė sudalyvauti Marko Lučino seminare “Smegenų prailgintojas”, programa pasirodė įdomi, todėl sutikau. Seminaro metu mokėmės mąstyti kitaip, nei iki šiol mąstėme. Buvo labai naudinga susipažinti su sistemos sąvoka, t.y. su instrumentu, padedančiu atskirti, kas iš tikrųjų yra svarbu, norint pasiekti užsibrėžtų tikslų. Įsiminė ir kiti instrumentai, t.y. MATCHEM, arba iš ko sudarytas pasaulis, įvairūs aspektai apie reklamų kūrimą, mokymasis “medžioti” tikslą, o ne priemones. Labai patiko, kad seminaro metu buvo atsižvelgiama į kiekvieną dalyvį asmeniškai. Šis seminaras padėjo suprasti, kaip galima sukurti konkurencingą verslą bei efektyviai veikiančią reklamą. Užduoties, kurią Markas Lučinas uždavė kiekvienam dalyviui dėka, galėjau sistemiškai sukurti galimai būsimo mano nuosavo verslo planą bei pažinti reklamų verslo subtilybes. Šį seminarą rekomenduočiau kitiems paaugliams, kadangi jis man padėjo geriu pažinti save bei susipažinti su savo pliusais ir minusais. Tai padės man formuoti savo ateitį sąmoningai.” Gerda, 17 metų
“Tėtis man su sese pasiūlė dalyvauti Marko Lučino seminare “Smegenų prailgintojas”, sesė - susidomėjo, o man taip pat buvo įdomu, todėl - sudalyvavau. Seminaro metu patiko mąstyti kitaip, nei įprasta. Labiausiai įsiminė kad reikia “medžioti” tikslą, o ne priemones. Seminaras buvo labai naudingas, kadangi jame sužinojau daug gerų technologijų ir daug naudingų dalykų apie save.” Goda, 11 metų
“Mano vaikai dalyvavo Marko Lučino seminare “Smegenų prailgintojas” - šis seminaras davė man ir žmonai naudos taip pat: 1. buvo naudinga išgirsti, kaip patys vaikai tam tikrose situacijose mąsto ir elgiasi, 2. be abejo naudinga ir įdomu buvo išgirsti, kaip Markas apibūdino jų stipriąsias ir silpnąsias savybes. Manome, kad šis seminaras duos ir mūsų vaikams naudos, žinant, kaip ir kur save galėtų ir turėtų nukreipti, bei kaip nestandartiškai mąstyti ir spręsti iškilusius klausimus.” Marius (tėtis)
“Abejonių nupirkti Marko Lučino seminarą “Smegenų prailgintojas” savo paaugliams nebuvo, kadangi jau anksčiau buvau atvedusi vaikus konsultacijai pas Marką Lučiną ir norėjau, kad jie sudalyvautų šiame seminare, o vaikus dalyvauti - sunkiai, tačiau įkalbėjau. Šis seminaras mano vaikams praplėtė akiratį ir “papurtė” jų mąstymą, o man šis seminaras padėjo labiau pažinti savo vaikus. Seminaro metu vaikai pajuto, kad galima mąstyti kitaip, nei dauguma bendraamžių, o ir aš gavau tiek man jau žinomos, tiek naujos informacijos. Tokio pobūdžio seminarai padeda keisti mąstymo stereotipus, keičia požiūrį į save, padeda pastebėti gyvenime vykstančius dėsningumus. Dėkinga už pažintį su Marku Lučinu ir su jo seminarų organizatoriumi Giedriumi. Rekomenduoju.” Daiva (mama)
INFORMACIJA APIE BAZINĮ KURSĄ
• seminaro vieta: internetu (ZOOM platforma),
• data: derinama individualiai su praėjusiais įvadinį kursą,
• trukmė: 3 dienos po 2 val.,
• laikas: derinamas individualiai su užsiregistravusiais dalyviais,
• kalba: rusų k. su sinchroniniu vertimu į lietuvių k..
KODĖL ĮVADINIAME IR BAZINIAME SEMINARUOSE KVIEČIAMI DALYVAUTI IR PAAUGLIŲ TĖVAI (NEPRIVALOMA)
Tėvų dalyvavimas seminare ir mokymasis “Stipraus mąstymo” instrumenų, kartu su jų vaikais paaugliais, po šio seminaro:
• leis tėvams padėti savo vaikams paaugliams, jei paauglių mintys “strigs” kuriant sprendimus, ir padės apeiti paauglių minčių apribojimus, atsiradusius dėl paauglių gyvenimiškos patirties trūkumo,
• leis padėti savo paaugliams atrasti papildomų resursų paauglių sugalvotų sprendimų realizavimui bei praktiškai padėti realizuoti paauglių sugalvotus sprendimus.
N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.