MARKAS LUČINAS
"ŠIUOLAIKINIS PAAUGLYS: KIETAS RIEŠUTĖLIS AR VISIŠKA DARŽOVĖ? KAIP NEUŽAUGINTI MAISTO PLĖŠRŪNAMS"
Nerimaujate dėl savo vaikų ateities bei norite, kad jie visuomenėje gyventų pelningai?
Susipažinkite su M.Lučino požiūriu bei jo pasiūlymu!
PAŽINTINIS SUSITIKIMAS SKIRTAS
Pažintinis susitikimas skirtas tiems paauglių (ir mažesnių vaikų) tėvams:
• kurie nerimauja dėl savo vaikų ateities ir nežino, kokią sėkmės paradigmą patarti savo vaikams ir kaip padėti jiems pasirengti sėkmingai profesinei ateičiai.
PAŽINTINIO SUSITIKIMO TIKSLAI
Supažindinti paauglių (ir mažesnių vaikų) tėvus:
• su vaikų ir paauglių sėkmingo išgyvenimo paradigma šiuolaikiniame pasaulyje,
• parodyti vaiko ir tėvų probleminių santykių fenotipologinę (paremtą genetiniais charakteriais) analizę ir problemos sprendimo būdus (iš susitikimo dalyvių išrenkami 2–3 atvejai),
• supažindinti su 1-2 "Stipraus mąstymo technologijos" metodais,
• supažindinti su fenotipologijos autoriumi ir inovacijų kūrėju Marku Lučinu bei garantuoti įdomiai ir smagiai praleistą laiką dalyviams.
PROBLEMATIKA
• Kad vaikui būtų drąsu žvelgti į nežinomą ateitį, svarbiausia ką jam reikia išmokti, tai pamatyti galimybes. Jei vaikas nemato galimybių savo gyvenime, jis neprogresuoja, degraduoja, atsiduria aklavietėje. Daugelis jaunuolių šiuo metu nemato, kur ir kaip galėtų sėkmingai pasireikšti savo gyvenime.
• Šiuolaikinis mokyklinis ugdymas paruošia vaiką kaip auką gabesniems, įžūlesniems ir galingesniems, tai yra "plėšrūnams". Mokyklos sistema nedaro žmogaus stipriu, versliu, sugebančiu užsidirbti. Ji suteikia žinias, tačiau ne gebėjimą pelningai gyventi šiuolaikinėje visuomenėje. Išgyvena ne tas, kuris žino, o tas, kuris žino, kaip išgyventi.
• Šiuo metu labai populiarus vartotojiškas - parazitinis gyvenimo modelis: gyventi ne dėl visuomenės, o visuomenės sąskaita dėl savęs. Jaunimas kelia reikalavimus: jie nori gerai gyventi aplinkinės erdvės sąskaita. Ir visi bando kažką kažkur "išplėšti". Ne kurti, o "išplėšti". Mokymų, kaip iš ko nors "išplėšti", yra gana daug. Tai maskuojama tokiomis temomis: „Kaip sėkmingai susitvarkyti gyvenimą ištekant už milijardieriaus ar kaip "padaryti" karjerą?" arba "Kieno dėka gyventi gerai?" Ir viskas. Nėra jokios kitos priemonės, išskyrus šį išpūstą egoizmą.
• Daugelis šiuolaikinių tėvų taip pat nėra pasirengę atsakyti į klausimą, ką jų vaikams daryti tokioje situacijoje.
Kokią paradigmą pasirinkti jaunimui?
Šiuo laikmečiu, žmogus, norintis gyventi gerai, priverstas rinktis iš dviejų krypčių:
1. gyventi kitų sąskaita, tačiau jis garantuotai pateks į patį šios egoistų piramidės dugną, jam ten nebus jokių "prošvaiščių", išskyrus nusivylimą.
2. arba žmogus pasirenka būti kūrėju, t.y. pasirenka taip vadinamą „Startup“ liniją, t.y., tampa asmeniu, generuojančiu materialines ir intelektines vertybes. Pasirinkus šią kryptį, yra galimybė tapti sėkmingu ne kitų žmonių sąskaita, o suteiktos vertės dėka, t.y. dėl to, kad žmogus turi treniruotas smegenis ir žino, kaip parduoti savo smegenų kuriamą vertę.
Ką mes siūlome?
• Visų pirma mes siūlome koncepciją: pasiimti mintį, kad sugebėjimas išgyventi yra ne mažiau svarbus nei žinios, o gal net ir svarbesnis. Tai patvirtina pats gyvenimas, pavyzdžiui, Amerikos milijonierių statistika tokia, kad daugiau nei pusė jų neturi aukštojo išsilavinimo. Mokykla iš vaiko padaro profesorių, o tėvams juk reikia, kad jis taptų "specialiųjų pajėgų išgyvenimo šiame pasaulyje karininku".
Koks sprendimas?
• Išmokti būti protingesniais ir pradėti kurti tai, ką galima parduoti tiems, kurie nori gyventi kitų sąskaita: įdomius, kūrybingus, naudingus produktus ir technologijas, užtikrinsiančias jų kūrėjui deramą pragyvenimo lygį.
• Susitikimo metu parodysime keletą principų, kaip vaikai ir tėvai gali pradėti matyti progresą, kaip progresuoti, kaip pamatyti galimybes ir to dėka kurti naujus produktus bei spręsti problemas. Tokių apmokytų žmonių su laiku bus vis mažiau ir mažiau. Jų jau dabar nebepakanka. Tai - didelė niša!
• Turėti išsilavinimą ir diplomą - tai viena, o galimybė pamatyti "skylę" (nišą) rinkoje, kurios dėka galima užsidirbti, tai visai kas kita.
PAŽINTINIO SUSITIKIMO PROGRAMA
• Susipažinimas su efektyvaus išgyvenimo koncepcija šiuolaikiniame pasaulyje.
• Asmeniniai vaiko genetiniai duomenys: ką vaikas turi išreikšto genetiškai, į ką prasminga atkreipti dėmesį ir kur judėti su tokiais duomenimis (2-3 susitikimo dalyvių probleminių atvejų analizė).
• Produkto technologijos sukūrimas, dalis šios technologijos - esamų problemų sprendimui, dalis - naujų produktų generavimai (1-2 "Stipraus mąstymo" technikos).
LEKTORIUS APIE TEMĄ
„Paauglys, dar prieš tapdamas verslininku, t.y. žmogumi, kuriam jau reikia pradinio kapitalo, jau gali ir turi pradėti kaupti patirtį sprendžiant gyvenimiškas problemas ir kuriant naujus, įdomius produktus.
Susitikimo metu tėvams pateiksime keletą tipiškų būdų, kaip vaikas gali išmokti mąstyti kūrybiškai ir taip ne tik susidoroti su problemomis, bet ir sukurti naujų, įdomių dalykų. Po susitikimo patys tėvai galės pradėti perkelti savo vaiką iš būsimo „maisto plėšrūnams" būsenos į būsimo kūrėjo, t.y. materialinių ir intelektinių vertybių generatoriaus, būseną.“.
- Markas Lučinas -
PAŽINTINIO SUSITIKIMO NAUDA
• Sužinosite apie vaikų ir paauglių sėkmingo išgyvenimo paradigmą šiuolaikiniame pasaulyje.
• Pamatysite vaiko ir tėvų probleminių santykių fenotipologinę (paremtą genetiniais charakteriais) analizę ir problemos sprendimo būdus.
• Susipažinsite su 1-2 „Stipraus mąstymo technologija" technikomis.
• Susipažinsite su fenotipologijos autoriumi ir inovacijų kūrėju Marku Lučinu bei įdomiai ir informatyviai praleisite laiką.
INFORMACIJA APIE PAŽINTINTĮ SUSITIKIMĄ
• vieta: ZOOM platforma (internetu),
• data ir laikas: derinamas individualiai su užsiregistravusiais dalyviais,
• kalba: rusų (su sinchroniniu vertimu į lietuvių k.).
N.B. Seminaro kopijavimas foto, video, audio priemonėmis draudžiamas.