•  

Esate profesionalai pardavimuose?
Išmokite unikalių M.Lučino pardavimų-derybų technologijų ir parduokite dar greičiau, efektyviau, daugiau!   


KURSAS SKIRTAS
• pardavimų skyriaus darbuotojams;
• tinklinės rinkodaros atstovams.


KURSO TIKSLAS
• išmokyti atpažinti klientų prigimtinius charakterio bruožus (naudojant Marko Lučino fenotipologiją) ir nebedaryti elementarių klaidų parduodant;
•  išmokyti veiksmingų pardavimo technikų, veikiančių klientą refleksų lygmenyje.


PROGRAMA

Fenotipologijos metodika – kliento analizė
• valia – kertinis akmuo derybose;
• kompensaciniai žmonių su silpna valia elgesio mechanizmai;
• pirkėjai, kurie genetiškai užprogramuoti staigiam ir stipriam pasipriešinimui esant bet kokiam spaudimui.
Darbo su “sunkiais” pirkėjais metodika
• praktinės metodikos dirbant su “klientais-tvirtovėmis”;
• manipuliacijos technikos: “kačiukas” ir “antikačiukas”.
Fenotipo analizės metodika
• žmogaus grobuoniški rudimentai;
• kaip prognozuoti kliento lojalumo lygį;
• kumščiai ar smegenys – gynybinės pirkėjų reakcijos su skirtingais genetiniais psichofiziniais parametrais;
• skirtingų genetinių psichofizinių mechanizmų naudojimas pardavimų ir bendravimo sferose;
• bendravimo kalbos pasirinkimas;
• tinkamiausio – intelektualinio arba jausminio – instrumentarijų pasirinkimas, su tikslu stimuliuoti pirkėjo susidomėjimą, norą pirkti;
• polinkio į padidintą jautrumą nustatymas;
• kaip diagnozuoti ar pirkėjas genetiškai labiau linkęs būti iniciatyviu ar konservatyviu?
• tikslinis praktinis žinių apie manjakiškumą panaudojimas pardavimų procese, o taip pat sąmoninga tiksli pavaldinių eksploatacija firmos tikslams.
Fenotipo analizės metodika
• pragmatinio pasaulio suvokimo rodikliai, polinkis komercijai;
• greiti naudingų ir nenaudingų pirkėjų nustatymo metodai:
technikos:
“Pardavėjas – dresuotojas”, “Psichologinis aikido” arba momentinis partnerio neutralizavimas, “Vinių kalimo” į kliento galvą technologija.
• antrasis žmogaus lokatorius arba pojūčių generatorius;
• lėtumas, taktiškumas, susimąstymas;
• darbas su lėtesnio elgesio ir jausmingais klientais;
• konkretumas, reakcijų greitumas, galimas netaktiškumas;
• tipinės klaidos dirbant su klientais;
• provokatoriaus fenotipas;
• temperamentas;
• pedantiškumas, polinkis į tikslumą, “genio sindromas”; mažos paslaptys, kaip vesti derybas  ar pardavimus su “nuobodžiais žmonėmis”;
• nervinės sistemos parametrai. Žmogus – “detonatorius”. Saugumo priemonės.
Aukščiau minėtų temų treniruotės (“sąlyginiai” “Egipto tamsos”, ledo, nekilnojamojo turto Mėnulyje, ekskursijos bilietų anapilin pardavimas ir kt.)

darbo su “ypatingais” klientais metodika
technikos:
• intymaus žvilgsnio technika, tinkamas komplimentų sakymas “DAO pakirtimas” arba komercijos, religijos, tinklinio marketingo ir politikios “fiurerių” oratoriniai metodai.
darbo su “gąsdinančiais” klientais metodika
technikos tiems, kurie praranda savitvardą (Know-how):
• “Kulverstukas”, “Žuvies kvėpavimas”, “Piliulė nuo baimės”, “Žalias muilas”, “Baltas chalatas”, emancipacijos treniruotė “staras-kotauras (Суслик – котавр)”.
darbo su “bjauriais” klientais metodika
technikos:
• “Genialių idioto minčių stenograma”, “MANOK” – protingų tigrų ir medžiotojų skerdimo pratimas, klientų ar partnerių programavimas (ne NLP) psichologiniam priklausymui nuo jūsų, atsakomybė už tuos, kuriuos mes prisijaukiname, laužo metodas, teisingų draugų ir klientų gamybos technologija.


 KURSO NAUDA
• suvoksite, kaip efektyviai įtakoti konkretų žmogų pagal jo fiziologinį unikalumą;
• išmoksite efektyvių įtakojimo technikų.


INFORMACIJA APIE MOKYMUS
• trukmė: 2 dienos;
• laikas: nuo 9.30 iki 18.00 val.
• grupės dydis: iki 22 dalyvių;
• kalba: rusų (esant poreikiui – su vertimu į lietuvių kalbą);
• kaina: teirautis individualiai.


PASITEIRAVIMAS DĖL MOKYMŲ

vardas, pavardė (*)

el. pašto adresas (*)

telefonas (*)

įmonė

pasirinkite programą (*)

žinutė

* - būtina nurodyti.